tisdag 24 januari 2012

En riktigt trevlig dag...

...har det varit idag. Eftersom jag städade och fejade precis hela helgen så var det lite skönt att göra annat idag. Visst har jag hunnit med lite här hemma också tack och lov. Har till exempel dammsugit, vilket jag inte tror att jag har gjort sen jul typ...jo när jag tog ut granen men då dammsög jag inte hela huset. Ganska så dammigt med andra ord:))

Eftermiddagen har jag och Angelina spenderat borta. Först blev Lina av med lite hår och sen åkte vi ut och hälsade på J. och V. i några timmar. Tjejerna lekte precis hela tiden medans vi vuxna satt och tjötade och drack kaffe. Hade med semlor men åt ingen själv....Har faktisk inte haft sug alls idag. Det stora provet kommer imorgon när jag är tillbaka på jobbet och dessutom jobbar eftermiddag:)) Det blir en prövning det.
Här kommer lite bilder från de senaste dagarna. Har nämligen tömt kameran...

Lina är glad för att det har kommit lite snö...

Jag är tydligen överlycklig över att diska...

Fortsätter att visa upp kläder från USA. Denna Guessklänning köpte jag där och den är väldigt skön och dessutom jäkligt snygg tycker jag:))

Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa lite bloggar tänkte jag:))
Nattinatt

Inga kommentarer: