tisdag 3 januari 2012

Blandade Floridabilder

Lite bilder från i förrgår (nyårsdagen) när vi bara slappade vid poolen och hade det gött i värmen...

Klockan är tio, solen skiner och det är alldeles lagomt varmt...

Vår första tripp till Walmart blev en positiv sådan. Herregud vad grejer det finns här och allt är så jäkla BILLIGT! Handlade en hel kundvagn med grejer för drygt 800 spänn och då var det med bland annat två par badshorts och en Dorabaddräkt till Lina. På bilden inspekterar Lina fiskeutrustningen. De hade Dora och Barbie-kastspö med matchande maskburkar förstås;))

Stefan vid vår ena ena hotellpool, lagunen...

Jag njuter av sol och värme...

Lina och Peter plaskar runt i det blå...

Lina i sin nyinköpta baddräkt

Stefan har tagit fin bild på mig när jag avnjuter en av de godaste hamburgare jag har käkat. Köttet här är KÖTT och inte bara en massa vatten. Dessutom mycket billigare...

Lina och Peter när vi var på Irländsk pub och käkade...

Häftig berg-och-dalbana i Frontierland på Magic Kingdom

Lite sött tycker jag...

Street-party med Disneyfigurer. Fullt ös!

Epcot center, entrén...

Bambi bland julstjärnorna...
















Inga kommentarer: