onsdag 28 december 2011

Packat å klart...

...ja inte riktigt men nästan...listan blir i alla fall kortare och kortare och det tackar vi för:))
Nu är det bara en skälvande arbetsdag kvar och sen drar vi! Fantastiskt skönt!
Packade nästan klart min väska här ikväll. Får se imorgon om jag anser att det är lite för mycket eller ej...Morsan kom med "lite" kläder som hon hade plockat ur sin garderob och en hel del snyggt var det där som åker med....tack snälla mamma;)) Speciellt för en tröja som det vara stod Tessan på. Definitivt min nya favvis!

Idag har det också varit full fart på jobbet så jag är lite trött faktiskt. Sen tar det en hel del på krafterna när man får hålla på och trilskas med en skrivare i flera timmar! Grrr så irriterande men nu är det fixat och klart och två barn får fina bildtårtor imorgon i alla fall...

Nu ska jag försöka slappna av och få lite sömn...Nattinatt

Inga kommentarer: