tisdag 27 december 2011

Full sula...

...är det här på jobbet idag efter en seg inledning på dagen...sen kom väl folk på att det är ganska så trevligt med mellandagsfika antar jag...

Hann inte att lägga ut inlägget om julen igår så den kommer antagligen senare idag med en massa bilder men det tar tid och den varan har jag inte så mycket av just nu.
Trodde nästan hela dagen igår att det var söndag och fick lite smått panik när jag märkte att det var måndag. Hann i alla fall att köpa ny musik och spela in en ny cardioCD men när jag ska hinna att lägga upp passet är en gåta. Inte på semestern i alla fall:)) Blir nog inte så mycket sömn dessa sista skälvande dagar innan avresa misstänker jag...Då kanske man klarar att sova på planet istället. Hoppas kan man ju alltid...

Peter skickade ett MMS där man såg att han minsann har plockat ned resväskorna så då är det väl dags att börja packa lite kanske...Brukar gå ganska så fort men mitt problem är att jag alltid häver med dubbelt så mycket som jag behöver. När jag ska bort i två dagar så har jag kläder för en vecka....Det ska inte hända nu för jag misstänker att det kan komma med lite nya kläder hem...

I eftermiddag blir det till att ta itu med listan på saker som ska fixas innan vi åker. Den är diger så det är bara att börja beta av...

Nu är det dags att återgå till ruschen där ute...

Inga kommentarer: