onsdag 2 november 2011

Vågen onsdag 2/11

Ja då var det en månad sedan jag officiellt vägde mig så nu är det hög tid att komma igång igen. Onsdagar får det bli framöver. Hade höga förväntningar på dagens resultat eftersom jag har skött mig väldigt bra den senaste tiden men vad händer? Jo detta:

Dagens vikt: 68,3 kg
Resultat: - 0,8 kg
Total viktnedgång: -19,4 kg

Jag blir snart TOKIG! Inte ens ett ynka kilo har jag gått ned den senaste månaden trots att jag har varit betydligt duktigare med både mat och träning. Vad är det som sker egentligen? Kan tillägga att i måndags så vägde jag ett kilo mindre och då var jag superglad men den lyckan varade inte värst länge... Vet att man inte ska stirra sig blind på vågen men jag fattar bara inte varför?!
Men men...det är väl bara att gneta på antar jag....förhoppningsvis släpper det snart...Jag mår i alla fall toppen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Att du mår toppen är det viktigaste, å minus är alltid minus!! Visst suger det lite när man kanske förväntat sig lite mer minus men se helheten. Vad du gjort hittills liksom, du är superduktig Tessan!!=)

Huvudvärken satt mer som ett hårt åtdraget stålband runt huvudet/pannan, ingen värk alls i bihålorna liksom...idag är det bättre, tror att jag är stressad helt enkelt...=(

Kram