lördag 12 november 2011

Slut på arbetsveckan....

...och idag är jag lite sliten kan erkännas. Herregud vad mycket folk vi hade på cafet idag!! Ett tag var det alldeles knökefullt och då är det riktigt roligt att jobba. Sen så har vi fått väldigt mycket fin respons på vår "make over" och det är ju också jäkligt roligt att få höra att folk gillar det och trivs:))
Börjar få tillbaka lite inspiration för matlagning igen så idag lagade jag fläskfilé med whiskeysås. Skitgott var det!!

Sen har vi tittat på Så mycket bättre förstås. Riktigt bra framträdande av samtliga artister idag och Jason verkar vara en riktigt skön snubbe!!! Gillade verkligen Lena PH:s framträdande. Väldigt överraskande att höra henne spela piano och visa upp en mindre sprallig sida av sig själv. Att hon så uppenbart var bakis gjorde ju det hela ännu roligare:)) Undrar bara varför Laleh alltid får göra de bästa låtarna?

Nu kollar vi på "Yes man" som är riktigt rolig och sen får det bli sängen. Ska ha riktig röjardag imorgon och gå upp tidigt. Ska faktiskt ställa klockan så jag kommer upp i tid. Jag måste få lite ordning här i vårt hem.

Dagens hiss: att jobba med F. är alltid kul:)) det var längesedan sist

Dagens diss: får väl bli att jag aldrig kom ut på någon promenad imorse utan sov en timme till...

1 kommentar:

Anonym sa...

Rolig grej det där med dagens hiss å diss! Tror jag hakar på, ska bara döpa om det så jag inte blir en härmegris!=))

Kram