tisdag 8 november 2011

Sjukhusdag

Idag är det ju min lediga tisdag (ja egentligen inte men jag och Lotta har bytt lördag) och den ska ägnas åt olika läkarbesök. Roligare kan man ju ha. Fick som tur var tid till mig själv på sjukhuset 10.40 och då misstänker jag att det blir halsprov. Känner mig inte ett dugg bättre idag så jag hoppas att det är något som går att medicinerna och inte bara ett "virus-konstaterande".
Sen är det bara att sätta sig i bilen och köra till Karlstad för på eftermiddagen har Lina tid på ögonkliniken och förra gången vi var där så var det INTE kul så det är lite ångestladdat. Jag ska komma ihåg att vi ska äta ordentligt före och sen ska jag ha mutor i handväskan för säkerhets skull. Lina var ju helt skogstokig när hon skulle ta ögondropparna förra gången så det är bra att vara lite förbredd. Å andra sidan är hon äldre nu och inte lika rädd för allt så det kanske går bra. Sen får det nog bli en sväng på IKEA också innan vi drar hem. Ska ladda upp med värmeljus om inte annat;))
Nu är det väl hög tid att fixa lite frukost misstänker jag...

Inga kommentarer: