torsdag 3 november 2011

Provsmakning

Hej hopp! Ja så är också denna dagen förbi. Fattar inte vart tiden tar vägen. Som vanligt bara rusar den. Kan ju bero på att jag alltid har femtusen saker på G samtidigt :))

Idag har det varit full rulle hela dagen. Mycket folk i rörelse på jobbet (är ju snart långhelg) och jag har haft fullt upp att uppdatera vår nya Facebooksida eftersom Bittan och Linnéa envisades med att baka en massa nya godsaker idag. Detta innebar ju även att jag var "tvungen" att provsmaka. Näe det var jag ju egentligen inte men jag gjorde det i alla fall. Ingen LCHF i världen kan få mig att inte smaka på pecancheesecake! Det hörs ju på namnet att det inte kan bli fel och den var ännu godare än jag misstänkte faktiskt. Helt klart värt ett par tuggor;)) Provade även  några skedar cheesecaken med passionssmak också. Riktigt god den med...

Efter jobbet så blev det middagslagande och just nu så har jag noll inspiration och noll matlust. Har inte haft det sedan förkylningen startade faktiskt. Vet inte varför jag är bara inte sugen på mat överhuvudtaget. Känns lite som jag bara äter för att jag måste. Inte riktigt likt mig...

Efter en sväng hemmavid så bar det av tillbaka till arbetet och så fick Marielle och Mikaela hjälpa till att dra vinnarna i Facebooktävlingen. Dessa två ska få komma till oss och hämta ut varsin tårta imorgon lagom till helgen.

Var riktigt laddad för dagens Athletic func-pass eftersom jag ju fick ställa in förra gången. Trots att hela sju personer hade strukit sig från passet  de två senaste dagarna så var vi faktiskt en för mycket till slut. Skitkul att det är så många som vill komma! Idag flöt det på jättebra men tiden går alldeles för fort och det är inte alltid man hinner med alla övningar man vill göra. Det blev lite skillnad också eftersom jag äntligen har kunnat fixa en ny skiva nu när vi har fått en ny dator. Nu slapp jag att släpa med mig bergsprängaren och kunde köra musiken på den riktiga stereon istället och det blev ju en viss skillnad på ljudet plus att jag kunde pitcha upp tempot på musiken under boxningsdelen.

Nu är jag faktiskt riktigt sleten känner jag och ska bara skicka ett viktigt mejl innan jag stupar i säng. Måste ha lite energi imorgon också eftersom jag tror att det kan bli ruskigt mycket folk på jobbet. Måste gå upp hyfsat tidigt också eftersom Stefan ska iväg till skolan. Han har varit ganska så krasslig i ett par dagar men imorgon skulle han gå tror jag.

Avslutar dagen med en bra låt:))

Inga kommentarer: