onsdag 19 oktober 2011

Skjuta på tråkiga saker...

...är jag en mästare på måste jag säga. Spelar ingen roll vad det handlar om. En saftig räkning som ska betalas, massa ren tvätt som måste sorteras och in i garderoberna igen eller som idag formulär som ska fyllas i och skickas in. Vet inte varför jag gör så egentligen. Den här grejen som jag gjorde idag har jag skjutit upp i ett par veckor och nu när jag väl tog tag i saken så tog det max fem minuter. Då blir man lite irriterad på sig själv. Varför ska man dra på det in i det längsta? Jaja...jag kanske lär mig någon gång;)) Jag är så upp och ned överhuvudtaget med sådana där "måste"-grejer. Ibland så är jag effektiviteten själv och kan få massvis med saker gjorda på studs och vissa perioder så blir det absolut inget vettigt gjort. Lite jämnare fördelning skulle inte skada. Beror troligtvis på att jag oftast har lite för många projekt på gång. För tillfället känns det ändå ganska så lugnt men det dyker säkert upp grejer som man måste ta tag i.

Idag blir det jobb hela dagen lång igen. Ingen träning idag heller. Är så jäkla sugen på ett spinningpass! Jag saknar verkligen spinningen...Kanske kan köra något pass någon lördag framöver bara för att få abstinsensen stillad. Sen så skulle jag kunna tänka mig att komma ut på en joggingrunda också någon dag. Har inte sprungit ett steg sedan Lidingö.
Näe nu är det dags att göra sig redo för jobb.
Ha en fin dag allihop;))

Inga kommentarer: