söndag 30 oktober 2011

Nära döden...


Ja herregud vad trött jag var både under och efter Cardiopasset idag! Trodde nästan att jag skulle svimma under den sista konditionslåten och jag svettades floder. Antagligen så är jag inte helt kurant forfarande men så kan det även bero på att jag har käkat striktare LCHF i en vecka nu och är inne i omställningsperioden. Då brukar kroppen bli seg som satan. Nåja jag överlevde ju i alla fall:))

Har väl inte fått så värst mycket uträttat idag egentligen. har varit trött och slö hela tiden men det är ju inte så konstigt när det knappt är ljust på hela dagen. Jag behöver verkligen komma ut oftare och få frisk luft tror jag. Får nog försöka ta några promenader per vecka åtminstone. Behöver ju inte gå så långt. Bara så att man piggnar till något och får andas fräsch luft.

Imorgon är det ny arbetsvecka som väntar och denna vecka hoppas jag att Lina kan gå på dagis som vanligt. Hon är i alla fall betydligt piggare även om förkylningen håller i sig. Tror att hon längtar till dagis nu så hon får leka lite. Imorgon ska de ta dagiskort också så det var tur att vi hann att klippa henne:))

Nu ska jag avrunda här och försöka komma i säng i tid;)) natti natt

Inga kommentarer: