torsdag 20 oktober 2011

Leta leta leta....

Jag sitter fortfarande varje ledig stund och scannar nätet efter hotellrum och flygresor som passar. Började nästan ge upp att hitta någon bra flygresa från Oslo men jag gick in på Destination.se och där var allting lite mer lättöverskådligt. Hittade en bra resa med Lufthansa med relativt få resetimmar och bra flygtider till ett hyfsat pris. Ganska viktigt att det inte tar mer tid än nödvändigt att ta sig över Atlanten för vi har två barn som inte alltid är så tålmodiga;)) Samtidigt får det inte bli för stressigt heller. Hotell i Orlando har jag sedan längesedan spanat in så det är klappat och klart. Nu ska allt bara bokas men pengarna måste in på kontot först. Sen så påpekade Stefan att han måste ha ett nytt pass vilket jag hade förträngt så nu får man försöka pussla in en resa till Arvika också.
Åååå kan knappt bärga mig! Det är ju inte länge kvar ju!

Satt uppe riktigt sent igår kväll och surfade så idag har jag varit lite trött på eftermiddagen. Hade ingen som helst lust att träna men när jag väl kom dit så fick jag världens inspiration och kom på massa nya övningar efterhand. Freebasade lite kan man säga;)) Blev ett bra pass tyckte jag och det är många deltagare även om det var en hel del strykningar också.

Imorgon är det min tur att vara hemma med Angelina så inget jobb för mig alltså. Hon har sovit en låång stund på eftermiddagen så vi får se när vi får henne i säng. Har haft feber till och från under dagen och hon kan i princip inte andas alls genom näsan så hon "väser" hela tiden. Inte kul. Själv är jag också lite snufsig känner jag och på passet idag så kändes det lite "tätt i bröstet". Hade ingen astmaspray med mig men det gick bra i alla fall. Jäkla förkylningstider!

Kom på att jag ju inte har redovisat något vägningsresultat denna veckan. Jag väger mig ju nästan varje dag så jag har koll men glömmer bort att skriva här på bloggen. Det går väldigt upp och ner just nu faktiskt. Ena dagen glädjesiffror och nästa inte så kul. Vet inte riktigt varför för jag tycker att jag har varit duktig med maten. Kanske måste dra ner lite på mejeriprodukterna? Har varit ganska så mycket grädde och ost för min del på senaste tiden. Det är den enda förklaringen jag har till varför det inte funkar bättre...hmm...lite trist är det i alla fall för jag trodde nog att det skulle ge något bättre resultat när jag har skärpt till mig så bra. Jaja det kommer väl kanske...

Nu ska jag läsa lite bloggar och sen är det nattinatt

Inga kommentarer: