tisdag 22 mars 2011

Trettiofjärde vägningen

Jahapp vägdag igen . Hoppades på att jag skulle ha gått ned allt jag hade gått upp förra veckan men det fixade jag inte tyvärr. 67,5 kg stannade vågen på så jag har gått ned 0,8 kg då sedan förra tisdagen men jag är fortfarande inte tillbaka till de fina siffrorna från förrförra veckan. Vägde ju som lägst 66,7 kg då.

Nu är det striktare tider som gäller. Bort med sötsuget! Ingen choklad eller annat småätande så kommer vågen säkert att visa bättre siffror nästa vecka.

Mätte mig också idag men på den fronten hade det inte hänt ett skit så vi gör ett nytt försök om två veckor...

Att nå 60 kg innan 1:a juni känns lite svårt i den här takten men samtidigt är det målet en sporre att bättra sig. Nu har jag som mål till nästa vecka att komma under 67 igen...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bra jobbat iaf Terése!! Nu är det bara att hålla i å kämpa så tar du gränsen nästa vecka!!=)

Tessan sa...

Tack Åsa! Ja vi får ju hoppas på det men då får jag skärpa till mig:))