tisdag 22 mars 2011

Första joggingturen

Jag hade ju hoppats på att få komma ut och springa lite i lördags men det hanns tyvärr inte med då och den här veckan är ju smäckfull med träning så det kanske får vänta tills nästa vecka. Nu är i alla fall gångvägarna rena från is och snö (vatten finns det dock en del av) så då är det ju inga problem. Jag är livrädd för att halka nämligen. Det är min största skräck att bryta något för jag skulle få krupp antagligen av att sitta still i många långa veckor.

Till helgen ska jag i alla fall anmäla mig till Lidingöloppet så att det känns att detta är på riktigt. Ulrika frågade mig igår om jag ville med på Vårruset i Karlstad också och varför inte? Verkar skoj och det är ju "bara" 5 kilometer.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fy fasen va bra gjort!! Heja heja! Jag är också sån, vill INTE bryta nåt nu när jag har sånt flyt!

Ozzys mor sa...

Jag ska oxå "springa" vårruset! =)

Tessan sa...

Kul! Då kanske vi ses:))