måndag 16 januari 2012

Gäääsp!

Attans battans vad svårt det var att somna igår! Klockan tre så föll ögonlocken igen till slut och det innebär bara tre timmars sömn. Inte bra. Som tur var somnade i alla fall Angelina som hon skulle och har sovit som en stock hela natten. Stefan är det nog antagligen värre med. Behöver väl en mistlur minst för att få upp honom....
Nu sitter jag i alla fall och hinkar kaffe. En bra sak i alla fall med att vara hemma. Att ha tillgång till kaffe precis när man vill;)) Alltid något...Annars är det minst sagt gruvsamt eftersom det ser jäkligt kallt ut och jag måste skrapa rutorna. Inte kul!
Däremot känns det rätt så skönt att komma tillbaka till jobbet. Har ju inte jobbat värst mycket de senaste veckorna eftersom jag var hemma innan jul med Angelina efter operationen. Känner att jag har fått en hel del energi tillbaka och då blir det ju så mycket roligare...

Sen så ska jag nu ägna de närmaste dagarna att komma tillbaka på rätt spår igen med mat och allt. Tror inte att det ska vara några större problem faktiskt men vi får se. Jag rapporterar. Ha en bra måndag allihopa så återkommer jag under dagen;))

Inga kommentarer: