måndag 21 mars 2011

Svettrekord!

Ja herrejesus vad jag svettades på kvällens spinningpass! Inte bara för att det var riktigt jobbigt utan för att det var så himla varmt i lokalen redan när vi körde igång. Det kändes som vi cyklade i en bastu! Hade väl knappt en torr fläck på kroppen efteråt...

Gillar det här nya passet som jag premiärkörde förra veckan bättre än det gamla. Det är lite högre tempo och jäkligt bra musik om jag får säga det själv. Konstigt vore väl om jag inte tyckte det eftersom det är jag som väljer:)) Denna veckan blir det ju hela tre spinningpass så det ska bli intressant att se hur jag orkar med det. På onsdag är det dock "bara" 60 minuter. Ska försöka slänga ihop lite musik till det också imorgon om jag hinner, annars får jag korta mitt gamla pass tänkte jag. Det är SÅ HIMLA KUL med spinnning och sen blir man ju så härligt svett och känner sig så pigg efteråt! Härligt. Har ni aldrig provat så rekommenderar jag det verkligen...

Inga kommentarer: