söndag 20 november 2011

Snor snor snor

Är så jäkla trött nu på att vakna totalt utslagen varje morgon med hela huvudet fullt av snor! Går nu in på femte veckan med den här dunderförkylningen och det visar inga tecken på att ge med sig. Jag tar fortfarande Nezeril tre gånger om dagen och Rhinocort två plus att jag får smälla i mig några Ipren då och då. Nu går jag snart till sjukhuset så de får spola ur de där jävla bihålorna oavsett hur otrevligt det än är!

Hade tänkt att gå upp tidigt men eftersom jag känner mig som en överkörd varje morgon så struntade jag helt enkelt i det. Nu har jag fått i mig lite kaffe, ägg och bacon så nu börjar jag känna mig lite levande igen. Om en timme ska jag till cafét och förbereda inför julskyltningen. Innan dess ska jag försöka att plocka undan lite här och åka ner till gymnastiksalen och plocka upp material för kvällens cardiopass. Planering är A och O när man har häcken full!
Ja just det ja. Ett kalas ska hinnas med i eftermiddag också...

Bästa programmet hittills av "Så mycket bättre" igår tycker jag men hade nog väntat mig lite mera fart och fläkt av Lena PH. Bäst var Laleh och hennes tolkning av "På gatan där jag bor" var fantastiskt vacker. Jag tycker att Laleh är en väldigt överskattad artist men den här versionen var helt enkelt magiskt! Eller som Timbuktu sa: "Det var så underbart att man önskar att det inte hade hänt!"

Sen tittade jag på "No strings attached" med Natalie Portman och Ashton Kutcher. En typisk Tessanfilm så det var bra att Peter inte var hemma:)) Tror inte att han hade gillat den värst mycket men det gjorde jag:))
Det blev faktiskt en riktigt tidig kväll (23.30) för jag var så trött så trött....

Nu är det bara att ta tag i saker och ting och börja dagen...

Inga kommentarer: