lördag 12 mars 2016

I väntan på Mello-genrep


I väntan på dagens höjdpunkt, Mello-genrepet inför finalen, så har vi besökt monstergallerian Mall of Scandinavia. Här fanns typ ALLT! För min del blev det dock bara lite smink men det beror mer på min ekonomi än att det inte fanns saker att köpa om man säger så. Angelina köpte ett par snygga boots och ett par hörlurar. 
Vi hann trevligt nog även med en snabbfika med Anna och Wille som också var på shoppingrunda. Ibland klaffar det. 
    


                  Läget nu är detta...
     
Vi sitter utanför Friends och njuter av solen som faktiskt värmer...

   

Ska bli kul att komma in i arenan för här har jag aldrig heller satt min fot.

Angelinas och min favorit är SaraHa och Kizunguzungu men är ganska övertygad om att Frans tar hem segern ikväll.

To be continued...

Inga kommentarer: