måndag 3 augusti 2015

Vägning vecka 1

                   

Då var det dags för vägning efter totalt en vecka med LCHF, dock inte superstrikt.
Körde periodisk fasta i fyra dagar med två mål mat om dagen. Resterande har jag ätit tre mål mat. Har inte käkat något sött förutom någon tugga mjukglass på jobbet för att kolla kvalitén. 
Motionerat har jag bara gjort en enda gång och det var igår när jag joggade/gick en mil.

                                                           Resultat:  - 2,5 kg

Jag är supernöjd! Allt har flutit på jättebra och jag känner mig verkligen väldigt motiverad den här gången. Övergångsbesvären är borta och nu känner jag mig piggare än på länge.
Åker ju till Mallorca på fredag så det blir vägning redan då nästa gång. Hinner kanske kapa något kilo till.

Inga kommentarer: