söndag 11 augusti 2013

Semestertid!

Ojdå. En hel vecka sedan jag senast klottrade ner lite här. Dagarna går så förbaskat fort så man hinner knappt reagera!
Nu har jag i vilket fall som helst tagit lite semester så då kanske det blir lite mer bloggtid över:)

Det här har varit en riktigt bra vecka för mig både matmässigt och träningsmässigt. Har inte käkat varken godis, glass eller annat sött på 13 dagar och hunnit med både fotbollsträning, löpning och promenader. Såvida det inte åskar ikväll så ska det bli en löprunda idag också. Lidingöloppet är bara 7 veckor bort och jag är i urusel löparform! 
Trött som fan efter rundan i onsdags!

Resultat på vågen har det också blivit faktiskt. Minus 2,5 kg på två veckor är helt ok med tanke på att jag inte käkat strikt LCHF hela tiden. Inte det viktigaste utan bättre att byxorna går att dra på sig igen;)

Har väl egentligen inte hänt så jäkla mycket intressant i övrigt. Haft mycket att göra på jobbet nu när det varit sämre väder förutom igår när det var ovanligt lugnt. 

Men nu har jag som sagt semester i en vecka och det ska bli satans skönt!
På tisdag ska jag och svägerskans sambo spela partävling i golf. Ska bli kul men är ju lite smånervös över hur det ska gå. Har ju inte direkt rosat marknaden med mitt golfspel på ett bra tag:)

Har även lovat Angelina att vi ska åka till Tusenfryd någon dag och på lördag är det fest hos J. och U. Det ser jag jättemycket fram emot för det var evigheter sen vi träffades hela gänget!
I övrigt ska jag mest försöka slappa och träna tänkte jag:) 

Nu ska jag kolla på Manchester United-Wigan så hejdå på er:)





Inga kommentarer: