tisdag 9 april 2013

På gång igen!

Ja så har en vecka gått sedan mitt förra inlägg. Ber om ursäkt att det blir något sporadiskt med bloggen men jag vägrar att blogga när jag inte har lust med det:) Ni får ta det helt enkelt;)

Satte ju igång med "Operarion skärpning" på påskdagen och det har hittills gått jättebra. Kör inte strikt LCHF men har skärpt till mig på alla plan. Nu är värsta sockerabstinensen över och jag är som en Duracell-kanin på speed igen:) Mår toppen!
Det är kanon att ha Peter med på tåget också för det är bra mycket lättare att vara två som kämpar ihop. Han är precis lika duktig som jag och mår mycket bättre han också:)

Har även kommit igång bra med träningen trots allergi. Har tagit långpromenader, styrketränat lite hemma och igår så knäckte jag den första joggmilen för året! Gissa om jag var stolt över mig själv! Sprang på strax över timmen (1:00:10) och då tog jag inte ut mig direkt. Ville bara klara mig runt utan att stanna och det gjorde jag! Seger! Kan om jag vill:)

I övrigt så har det varit en tung sportvecka för min del. I lördags åkte ju FBK ut i semin med buller och bång och ikväll förlorade United mot Manchester City i derbyt. Hårda tider! Mycket surande och frustration från min sida. Tur att det går över fort ;)

Nu ska jag försöka sova bort lite av frustrationen i alla fall...
Ciao!



1 kommentar:

Anonym sa...

Du är alltid så fin i håret!!
Här kör jag också på halvfart, jag har definitivt LCHFtänket, men kvällarna har jag svårt att inte pilla i mig fel saker :-( hoppas kunna komma ur det snart.
Var glad att du kan springa, jag har eländiga benhinnor som protesterar :-(
ha en fin dag/annamaria