torsdag 28 mars 2013

Hysteriskt kul

Ska slänga ned några rader innan jag somnar.
Det har varit en lång och slitsam dag så jag måste verkligen ladda lite batterier inför imorgon.
Skärtorsdagen. Innebär i stort sett alltid mer eller mindre kaos:)
Det har varit jättemycket på jobbet idag också och det sliter när det är högljutt, massor att göra och folk som är minst sagt stressade. Humöret är inte på topp om man säger så...

Jobbade bara över en halvtimme så det var ju inte så farligt.
Jag och Angelina har påskpysslat lite under kvällen. Blir inte så mycket men lite påskris och så har vi fixat:) lite mysigt tycker jag. Fick litegrann undanröjt i alla fall även om det inte är ordentligt städat:)
Kaminen är i alla fall installerad och klar och står där så grann i vardagsrummet. Nu måste bara sotaren komma och kolla innan vi kan elda. Vintern verkar ju inte vilja släppa greppet så vi hinner nog:)

Avslutade kvällen med att kolla på filmen Ted. Den var hysteriskt kul! Precis min sjuka humor. Många plus till den:))

Nu taggar vi för påskhelg eller hur:)??










1 kommentar:

Thess sa...

nu var det längesedan jag kikade in hos dig :) hoppas allt är bra. Det har hänt en hel del i mitt liv det senaste. En liten Vilton har kommit till världen, 25 feb föddes han med akut kejsarsnitt. Nu börjar en ny resa. resan tillbaka till min gamla kropp och kondition och styrka. Har börjat lite smått första veckorna med andningsövingar. Nu går jag promenader nästan varje dag och på måndag börjar jag med Olga rönnbergs träningsprogram steg 1. Hoppas du får en fin påsk:) kram kram