söndag 3 mars 2013

Årets första runda

Shit vilken lång dag det här har varit men en väldigt bra och ledig sådan:)
Vaknade redan vid sju trots att jag inte somnade förrän tre inatt! Fattar inte riktigt var jag får energin ifrån. Är snart vaken dygnet runt:)
Nåja. Inget fel att vakna i tid även om man kan ta sovmorgon om man vill.

Grejsade lite här hemma men kom till slut iväg till Töcksfors för att köpa födelsedagspresent till J. Lina ska dit på barnkalas imorgon.
Det var tack och lov snabbt avklarat så vi var snart hemma igen.

Då bestämde jag mig för att snöra på mig löpardojorna för första gången sen oktober. Det blåste en del och var isigt och blött om vartannat men jag klarade sju kilometer i lagomt lusigt tempo i alla fall:) Kondisen är i ärlighetens namn inte på topp men nu är jag igång i alla fall;) som jag har längtat efter att springa!

På eftermiddagen kollade jag Man U-Norwich. Rätt så rolig match som blev riktigt kul i andra när målen började komma också. Hattrick av Kagawa och ett supermål av Rooney och vinst med 4-0. Fasiken va bra vi är:)

Kvällen har ägnats åt Andra Chansen och twittrande. Blev skitsur över att Mums-Martin Rolinski inte gick vidare! Gillade verkligen kopian av Modern Talkings "Cherry Cherry baby":) Men men...nästa vecka hejar jag i vilket fall som helst på Ralf:)

Apropå Mello och Twitter så fick jag en överraskande följare idag. Richard Herrey! Aningens coolt när ens barndomsidol vill följa! Vi får se hur länge han orkar med mitt dravel;)
I övrigt så kom jag upp i 400 followers idag. Helt otroligt! Jag älskar verkligen Twitter men det är också anledningen till att jag har mindre motivation att skriva här på bloggen. Skriver ju allt två gånger...

Avslutade dagen med att se en av mina absoluta favoritfilmer, High Fidelity. Så grymt rolig!

Nu måste jag försöka blunda några timmar. Får se om jag kommer upp till Vasaloppsstarten imorgon;)

Nattinatt




1 kommentar:

Inga M sa...

Just det, det är nytt i Töcksfors på köpcentra! Det kanske får bli ett besök framöver för att kolla.
Ha en trevlig helg!