onsdag 13 februari 2013

Vilken pärs!!

Har precis kollat färdigt på Champions Leaugematchen mellan Real Madrid-Manchester United och jag är nästan lika slut som om jag hade spelat själv;)
Det blev minst lika gastkramande som man hade trott på förhand. Massor av chanser åt båda håll och riktigt nervöst. Jag hade väl en puls uppåt 240 där ett tag:)
Slutresultatet blev 1-1 och det får Man U vara jäkligt nöjda med på bortaplan även om van Persie var hårt nära att sätta 1-2. Å andra sidan hade Real fler chanser och David DeGea var magnifik i målet och gjorde massvis av superräddningar.
Ser redan fram emot returen på Old Trafford:)

Har ju inte bara kollat på fotboll idag. Har jobbat naturligtvis också och haft barngympa. Full rulle som vanligt.
Lite av en mellandag idag på jobbet. Fettisdagen igår och imorgon Alla Hjärtans Dag. Allt på en gång men jag erkänner: jag älskar speciella dagar även om det naturligtvis mest är ett komersiellt jippo;) kul när det händer något helt enkelt.

Själv kommer jag få tillbringa Alla Hjärtans Dag med enbart Angelina eftersom Peter drar till Uppsala imorgon. Inte mycket jag ser till honom den här veckan för igår var han i Oslo på kurs. Kom hem nu ikväll och gick typ direkt och lade sig. Lite ovant att inte ha honom hemma. Har glömt bort hur det var förr om åren när han var borta hela veckorna...

Blev ingen fotbollsträning igår heller för Angelina var för trött för att följa med:( lite synd för det är absolut en av veckans höjdpunkter. Skulle egentligen spelat inomhuscup till lördagen men det blev inte heller något eftersom vi var tvungna att få ihop två lag om vi skulle deltaga. Aptrist eftersom jag var rejält taggad och dessutom ledig till helgen:(
Får bli en lugn helg istället. Nu får det vara bra med festande för ett tag framöver. Får sitta i soffan och glo på Mello som alla andra gör;)

Nu ska jag snart sussa sött och ladda för Valentine:)
Nattinatt






Inga kommentarer: