torsdag 7 februari 2013

Tränar igen!

Ja efter en väldigt långdragen och seg förkylning på drygt två veckor så har jag äntligen kunnat börja röra på mig igen. Snorar fortfarande men halsen är i alla fall okej.
Gissa om det var en glad Tessan som gick ned på fotbollsträningen i tisdags:) kändes ju absolut att man inte är helt hundra och att kondisen är i bott men jag orkade springa en del i alla fall. Stod ju i mål halva träningen så det gick fint:)
Igår sprang jag ovanligt mycket på barngympan också eftersom vi skippade hinderbanan och körde lekar istället. Både jag och Åsa fick slita riktigt ont där ett tag:) Lite fler kids den här veckan också så det var riktigt kul!

Ikväll blev det lite hemmaträning istället . Har lagt upp ett cardiopass eftersom jag ska vikariera för Åsa till söndagen. Lika kul som vanligt att fixa koreografin! Det saknar jag nog nästan mest av allt. Så roligt att testa olika kombinationer och sen så tillfredsställande när allt till sist flyter på som man tänkt:)

Nu sitter jag och softar lite och kollar på hockey. Går inget vidare för Sverige än så länge tyvärr men inte konstigt när Tjevkien har Salak i mål;)

Sen är det ju snart helg igen och det blir lite aktiviteter. Imorgon ska vi brudar på jobbet på After Work på hotellet. Första gången någonsin faktiskt som jag har varit på det:) blir säkert väldigt trevligt...

På lördag jobbar jag och sen ska vi ut på fest igen:) Vi ska och lyssna på Dave & The Visitors för första gången och det ser jag verkligen fram emot:) Ryktas om att de är jäkligt bra;)



3 kommentarer:

Anonym sa...

Och jag håller tummarna om att jag är frisk imorgon!!!

Sofia - ett bättre du sa...

Usch och fy för långdragna förkylningar. Hoppas du är frisk nu och kan träna som vanligt!

Tessan sa...

Nu är jag något bättre och orkar träna fast jag snorar och hostar lite fortfarande