tisdag 15 januari 2013

Segaste månaden

Hej hopp!
Jag får väl slänga ned några rader även om det just för tillfället inte händer värst mycket. Januari är verkligen en tråkmånad. Februari också för den delen.

Vi har haft två lugna dagar på jobbet och det lär väl fortsätta tills folk får lite pengar igen. Lite därför det känns lite trist tror jag. Är så van att det händer saker hela tiden på jobbet så jag blir extremt uttråkad när det är såhär lugnt. Blir mycket städande också och det blir man snabbt trött på.

Idag har jag i alla fall gjort något kul. Spelat fotboll igen. En av höjdpunkterna under hela veckan:) Stod i mål idag och bättrade på brännsåren på knäna som jag fick förra veckan:)

Känner att jag har kommit igång ganska bra med träningen nu. Borde försöka pallra mig iväg till gymmet också någon gång denna veckan. Kanske på lördag när jag är ledig? Får se hur det passar.

Nu ska jag lägga mig och titta på några gamla avsnitt av Vampire Diaries. Har svår abstinens nu. Tur att uppehållet tar slut den här veckan! Är ju hur pigg som helst nu efter träningen eftersom den slutar så sent som tio. En liten nackdel men man överlever:)

Gonatt





2 kommentarer:

Anonym sa...

Januari är bara transportsträcka tills lönen kommer känns det som, haha! Fint knä där Tessan!;) Jag har kört igång med gymmandet igen, känns finfint!=) Ha en bra dag!

Kram Åsa

Anonym sa...

Men åååh vilken fin header du har fått!!!