onsdag 9 januari 2013

Ledighetskommittén

God morgon på er!
Idag är jag faktiskt ledig och jag har precis avslutat en god frukost bestående av LCHF-Ostfrallor och kaffe. Mätt, go och glad och redo att starta dagen på riktigt.
Hade trubbel att somna igår efter träningen så jag började att läsa Safe Haven-boken och fastnade såklart. Han kan verkligen skriva bra böcker Nicholas Sparks! Vill läsa klart boken innan filmen har premiär och det är ju snart (14/2 i USA). Den ska jag verkligen se! Kommer antagligen att gråta ut hjärtat:)

Nu ska jag och Lina samla ihop en jäkla massa pantflaskor och ta en tur till ICA. Måste få bort lite skit nu när jag ändå håller på att städa bort julen. Det blir grejer överallt!
Sen kommer Linnéa och Filip hit en stund. Andréa var tvungen att få klart lite skolarbete så det passade ju bra att jag kunde ha dem här:) Angelina ser fram emot detta kan jag lova.

Därför ska jag inte uppehålla mig med här på bloggen utan bara önska er en trevlig dag:)

Inga kommentarer: