söndag 13 januari 2013

Glory glory...

...Man United! Klart som fan att vi vann mot Liverpool i eftermiddag! Vem låg bakom bägge målen (1 mål, 1 assist)? Jo Robin van Persie som vanligt! Han är verkligen i sitt livs form just nu och han levererar i stort sett varenda match. Jag är så jäkla impad av honom som ni säkert märker...


Det blev onödigt spännande på slutet tycker jag. I första spelade Man U. i stort sett ut Liverpool och sumpade lite för många chanser. I andra blev det väldigt mycket tightare även om Liverpool inte hade värst många fler klara chanser (förutom målet då). Men tre nya friska poäng är fixade och Man U. leder serien stort!

Sen tog jag verkligen sats för att köra ytterligare ett styrkepass. Hade ingen lust idag men man måste ju försöka i alla fall....Sagt och gjort och som vanligt så kör jag dubbelt så hårt när jag är omotiverad. Vet inte varför det blir så men det är väl för att kompensera för mina lata tankar om att jag helst vill slippa....Jag var inte snäll mot mig själv och lade på mer vikter på samtliga muskelgrupper.

Här ligger jag och är helt utpumpad efteråt. Skakade i precis hela kroppen! Låg nog kvar i nästan en halvtimme efteråt innan jag släpade mig till duschen:)
Nu är det gjort i alla fall och den här veckan har jag tränat tre gånger i alla fall:)
 
Nu ska jag och Peter se Wedding Crashers. Han är hemma igen efter grabbresan till Branäs. Utan brutna ben dessutom ;)
Ha en nice söndagkväll!

Inga kommentarer: