tisdag 25 december 2012

Färdigfirat

Nu är julafton nummer två färdigfirad och nu är det tajm att bara slappa i soffan. Är ju gräsänka ikväll eftersom Peter jobbar på hotellet. Jag har dragit på mig mysbyxorna (enda som passar för tillfället) och ligger i soffan och kollar på Pretty Woman. Lina (som är väldigt trött och sliten) sitter på sitt rum och tittar på Nicke Nyfiken.

Har tillbringat hela eftermiddagen hos mamma och käkat alldeles för mycket god julmat och fått ännu mera julklappar. Alla nöjda och glada. Ungarna har härjat och lekt som galningar och jag hoppas hoppas hoppas på att kanske få en liten sovmorgon imorgon...

Jag fick en så jäkla häftig FBK-ljustavla i plexiglas av morsan och Gert i julklapp! Så kul att ha något som är lite unikt:) Ungarna fick varsin med sina namn på. Jättefina!
Sen fick vi en weekend i Sunne så vi kan gå på vattenparken i sommar. Då kanske vi äntligen kommer iväg! Hoppas bara att det blir fint väder någon gång också.

Angelina fick (bland annat) charaderspel som vi har provat här på kvällen. Jäkligt kul! Jag skulle till exempel imitera en ko och det skulle definitivt ha filmats!

Nu ska jag fortsätta att softa resten av kvällen.
So long så länge;)





















Inga kommentarer: