lördag 24 november 2012

Röjarmorgon

Trots att det blev väldigt sent igår kväll (kollade på De Hänsynslösa och sen The Bounty Hunter) så var vi uppe tidigt idag.
Röjning av garaget och en tur till tippen stod på schemat och eftersom tippen stänger ett så finns ingen tid för sovmorgon.

Idag räckte det med en och en halv kärra, vilket är relativt lite när vi röjer. Snabbt gick det också och nu är det rensat och klart. Alltid väldigt tillfredsställande.

Har tillbringat eftermiddagen uppe i Årjäng och letat febrilt efter saker som jag behöver till julskyltningen. Inga konstiga saker jag ska ha men ni kan ge er fan på att de inte finns! Ibland hatar jag verkligen att bo här! Allt är så jäkla omständigt! Ni som bor i stan förstår nog inte hur bra ni har det. Allting finns inom räckhåll och ni slipper leta er fördärvade efter minsta lilla småsak. Ja. Jag är irriterad!

Nu ska jag bara äta lite och sen ladda för party. Vi ska nämligen ha avslutningfest med fotbollslaget på cafet ikväll. Har inte hunnit att tänka så mycket på det under veckan men nu när det är dags så ska det bli jävligt kul. Det är inget tråkigt gäng om man säger så...
Hoppas bara att jag överlever pysseldagen på jobbet imorgon...
Gick ju bra förra helgen så vi hoppas på det bästa:)

Vinkade hejdå till min gamla BMW idag. Har nämligen skänkt bort den till Stefab så att han har något att greja med. Win-winsituation kan man säga. Jag får bort den från gatan och Stefan är överlycklig för att han har en bil;) Han har ju några år på sig att greja i ordning den:)

Nä dags att sätta fart annars somnar jag här i sängen! Ha en trevlig lördagkväll!





Inga kommentarer: