måndag 5 november 2012

Hatar inte måndagar

Nä oftast så har jag inget emot måndagar och ännu mindre nuförtiden när jag börjar först kl.10.00 på förmiddagen:) Tisdagar däremot är en annan femma...brukar inte vara en av veckans bästa dagar....När man har haft en superlugn helg som jag har haft den här helgen så känns det ganska så skönt att komma tillbaka till jobbet igen.

Sitter här nu i lugn och ro och käkar en underbart god omelett till frukost. Idag fick det bli en variant med skinka, paprika, lök, ost och så ädelost som extra lyx. Fasen vad gott det är! Kommer att vara stånkemätt i många timmar framöver.

Medan jag fortfarande kommer ihåg det så ska jag tipsa er om vad ni ska se på TV ikväll. Emelie, med bloggen www.livutansocker.blogspot.com ska vara med i Project Runway ikväll! Hur spännande som helst! Hon och andra tjejer som har gått ned mycket i vikt ska gå modell. Fatta vilken boost:) Hoppas bara att jag hinner hem annars får Peter spela in programmet åt mig. Klockan 20.00 på TV3. Don´t miss it!

Ha en riktigt bra måndag out there!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag kommer att kolla!!! Sitter fast i soffan redan nu ;)! Och mammorna innan, är så torsk på såpor!