söndag 25 november 2012

Girls night out

Vilken galen kväll det blev igår men vad annat att vänta när det är avslutning med fotbollsbrudarna :) Vi är ju lite småknasiga allihop om man säger så. Väldigt mycket skratt och tjatter blev det kan jag lova.
Ljudnivån har nog aldrig varit så hög på Cafe Broms förut.
Vi käkade tacos, hade femkamp, vissa dansade och några höll tal. Lite av varje kan man nog säga.

Sen drog vi vidare upp till hotellet men där var det inte lika kul tyvärr. Nåja...fick ju dansa litegrann i alla fall och det var längesedan kan jag lova.

Idag har jag varit på jobbet i princip hela dagen. Vi har förberett inför julskyltningen
och det har bakats pepparkakshus, gjorts ljuslyktor, doppats, garnerats och så vidare...Det tar tid. Jävligt mycket tid.
Nu har vi i alla fall kommit en bit på vägen även om det är mycket kvar.
Denna veckan som kommer blir det mycket pyntande misstänker jag. Ska ju försöka bli klar här hemma också inför advent. Lot's to do.

Eftermiddagen/kvällen har spenderats i soffan. Kollat på en väldigt speciell film med Ashton Kutcher. The Butterfly Effect tror jag att den hette. Helt okej men lite snurrig.
Känns att man var ute igår. Trött och seg så det blir nog en tidig kväll om man ska orka till jobbet imorgon.













Inga kommentarer: