onsdag 31 oktober 2012

Sista oktober

Ja imorgon går vi in i detta årets näst sista månad och som vanligt fattar man inte vart tiden tar vägen. Vart tog 2012 vägen liksom...
Idag har det varit en härligt laidback ledig dag.

Hade en reporter här från Värmlandsbygden imorse och hon var verkligen supertrevlig. Hon åt dessutom LCHF själv och hade tappat 17 kg så det var inga problem att få fram vad jag ville ha sagt...ska bli spännande att se artikeln:)

Förmiddagen ägnades åt kortspel och legobyggande. Vad ska man annars hitta på en sån här pissvädersdag?
Lina fick välja middag och då blev det ostfylld köttfärslimpa. Hon har tjatat om det i flera veckor så det var bäst att hon fick sin vilja fram;)

Hann med att göra pumpa också. Är det Halloween så är det! En sådan här dag önskar jag att jag bodde i USA. Vore i alla fall häftigt att få uppleva en riktig Halloween någon gång i mitt liv.

Körde barngympa på kvällen men Angelina var inte på humör. Trött, sliten och grinig men hon satte sig och kollade på den sista kvarten. Ville själv gå och lägga sig tidigt idag.

Glenn med familj kom utklädda på snabbvisit och bjöd på marängspöken.
Jag själv hann med att baka jordgubbscupcakes. Ska lägga ut recept imorgon. De smakade riktigt bra. Goda men väldigt mäktiga.
Nu är det läggdags och lite vampyrtittande.
Sov gott!

Inga kommentarer: