onsdag 24 oktober 2012

Ordinary day

Hallå där. Hur har ni det i höstmörkret? En del älskar när det regnar och ruskar. När man kan krypa upp med en filt i soffan och tända ljus. Inte jag. Jag HATAR att det är mörkt hela tiden! Jag vill ha sol och ljus och det har jag inte sett till på många många dagar. Suck!
Å andra sidan så orkar jag inte gå omkring och bekymra mig för väder och sånt man inte kan göra något åt men jag har en bestämd åsikt i denna fråga i alla fall.

Idag har det varit en alldeles vanlig dag. Inget speciellt som har hänt. Inget särskilda händelser att rapportera. Tur att jag ska iväg till Göteborg till helgen så kanske det händer något i alla fall. Behöver ha lite roligt nu känner jag! Måste bara se till att komma igenom tvätthögen så att man har några kläder att sätta på sig när det är dags:)

Körde andra omgången av barngympan idag och alla som var med förra veckan (utom en) kom tillbaka. Sen var det några nya barn också som tillkom. Verkar som om de tycker att det är kul och det ger så mycket energi och glädje. Idag lekte vi massa lekar och körde hinderbana så de blev rejält svettiga innan vi var färdiga.

Nu har jag snart sett ikapp alla avsnitt av "Vampire Diaries" så nu ska jag bli bättre på att blogga i fortsättningen tänkte jag. Sextiosex avsnitt på en vecka. Snacka om att vara fast i en TV-serie! Nu kommer jag väl få abstinens i fortsättningen när jag bara kan se ett avsnitt i veckan:)

Tack och hej för mig!


Inga kommentarer: