onsdag 5 september 2012

Viktigt med peppmusik

Jag tillhör den där kategorin som helst inte springer en meter utan musik i öronen. Så jäkla tråkigt utan! Andra klarar inte alls att springa till musik. Smaken är som baken och tur är väl det....

Jag är alltid jävligt noga med musiken och det gäller oavsett om jag lägger upp musik till ett gruppträningspass eller bara till mina egna löppass. Det måste vara musik som peppar, musik med fart, musik med lite jävlaranamma men framför allt musik som just DU gillar. Påminner mig om att det snart är dags för mig att investera lite på itunes:) det var ett tag sen jag köpte ny musik nu. Annars kör jag ett mischmasch av nytt och gammalt. Här kommer tolv favoriter som ligger i min spellista just nu:

1. Da Buzz-Dangerous.  Gammal goding som definitivt får en att öka tempot
2. C&C Music Factory- Gonna make you sweat. Helt underbar när man "tuggar" på långdistans
3. Timbaland/Katy Perry- If we ever meet again. Den här blir jag glad av och känner flowet
4. Avicii-Levels.  Så go låt på distansen med bra tempo
5. Cascada-Miracle. När man vill bränna på lite
6. E-type-Paradise.   Aldrig fel med E-type. Tempohöjare.
7. Pink-Raise your glass.     Girlpower
8. Loreen-Sober.   Inte så snabb låt men jävligt bra
9. David Guetta feat.Sia- Titanium.   Powerlåt
10. ACDC-You shook me all night long.  Klart man måste ha med lite rock också
11. Lady Gaga-Born this way.  Får en att kämpa på in i kaklet

Sen kommer den absoluta favoriten alla kategorier. En av världens bästa låtar enligt mig som jag ALDRIG kommer att tröttna på:


Så jävla bra helt enkelt!!!

Inga kommentarer: