tisdag 25 september 2012

Trackad...

...kommer jag att bli på söndag när jag ska springa Lidingö Tjejlopp. Jag har anmält mig frivilligt till att bära GPS-tracker när jag springer och nu har jag fått mejl om vad det innebär. Det är mestadels till för publiken så att de kan följa oss bättre men man kan även bli filmad också om man har otur;) shit! Ingen önskedröm precis med tanke på hur (o)attraktiv man brukar se ut när man springer;) tur jag slipper se det...

I övrigt så har jag varit nästan lika svullen i halsen idag och har ont i princip hela kroppen. Ingen feber dock. Det är bara att hålla sig någorlunda stilla och hoppas på bättre tider antar jag. Det är ju ändå fem dagar kvar. Får väl göra som ifjol och springa på ren vilja:) Målet var ju ifrån början att springa under femtio minuter men det har jag givit upp redan innan förkylningen kom. Har inte tränat tillräckligt helt enkelt men under 55 ska jag i alla fall satsa på om jag är bättre tills på söndag.

Ååå va kul det ska bli!

Inga kommentarer: