söndag 23 september 2012

Storstryk...


...fick Gresvik idag. Det var liksom inget snack om saken. Vi var bättre än dem på alla positioner och jäklar tjejerna rullade boll! De är så jäkla duktiga och nu märks det verkligen att vi börjar hitta våra positioner och vårt spel. Synd bara att säsongen snart är slut:(
Jag hade i princip ingenting att göra på hela matchen och jag till och med dribblade en spelare;) Inget att rekommendera som målis men jag var så jäkla säker på att det skulle gå vägen så det var no big deal;)
9-0 blev slutresultatet men det kunde ha varit betydligt mer men allt kan ju inte gå in...
Nu har vi de tre svåraste lagen kvar att spela mot och jag är fortfarande dynggrinig över att jag missar matcherna nästa helg. Det är ju mot de bra lagen man vill spela. Nu har jag ju stått i stort sett sysslolös i merparten av de tre matcher vi har spelat och ja...det blir lite trist. Och kallt dessutom.

Historien om min krånglande telefon fortsätter. Idag blev den svart igen och jag hade gett upp hoppet om att någonsin få igång den igen men döm om min förvåning när den startade till sist. Skam den som ger sig. Tydligen så är den alldles för fullproppad med appar så jag hade inget minne kvar. Kan ju vara därför den stänger av sig. Hoppas det. Nu pågår Operation Storrensning av Iphone....

Inga kommentarer: