söndag 30 september 2012

Snart dags

Sitter just nu på Lidingövallen och har fått i mig både mat och kaffe. Det är cirka två och en halv timme kvar till start och jag har gått in i "taggarmode". När jag vaknade imorse var jag så nervös och rastlös så jag kunde spy.
Frida åkte iväg på hästtävling så det fanns ingen anledning för mig att stanna kvar i lägenheten och krevera av nervositet. Släppte av all packning på centralen istället och for ut till Lidingö. Bra beslut. Nu är jag lugnare.
Har hämtat ut nummerlapp och GPS så nu är det bara att vänta och ladda. Ser ut som om solen är på väg igenom och det är inte svinkallt i alla fall. Hoppas på regn och blåsfritt.
Känns faktiskt ganska bra överlag. Jag är inte speciellt snorig och halsen är bra. Inget att skylla på. Bara att köra. Det ska bli fruktansvärt roligt!

Inga kommentarer: