tisdag 11 september 2012

Höstutmaningen vägning nr 4

 
Kom på att jag måste redovisa veckans vägning. Förra veckan glömde jag totalt bort det:) Beror mest på att jag inte alls är värst motiverad för tillfället. Inte taggad till att viktminska alls. Jag vill bara vara helt enkelt.
Har varit lite så och så med maten de senaste två veckorna. LCHF mestadels men även lite kolhydratmat någon dag. Käkade till och med pizza i fredags och i lördags vräkte jag i mig godis. Så då var det sagt.
Är i en sådan där period när jag överhuudtaget inte har lust att äta någon mat alls, allra minst laga mat. Är inte sugen på något liksom. Därmed inte sagt att jag är deppig eller något. Jag bara har sådana perioder ibland. Men skit samma om det blir någon smörgås här eller någon godisbit där det är ju i det stora hela som det räknas och för det mesta sköter jag mig;)
Resultatet efter fyra veckor blir ju därefter men det är i alla fall mindre än när jag började och det är alltid något:)
 
Resultat efter fyra veckor: -1,2 kg
Kvar till mål: 3,8 kg
 
Fortsätter jag på det här viset så kommer jag vara långt ifrån målet om fyra veckor när Höstutmaningen avslutas men jag hoppas på att få inspirationen tillbaka inom en snar framtid. Ska bara vänta ut den här nedrans förkylningen först.
 

Inga kommentarer: