onsdag 5 september 2012

En jäkla bra dag...

...har jag haft idag. Vissa dagar är bara sådär perfekta och det tackar vi för:) ja ni har ju redan sett en del av vad jag har pysslat med eftersom jag för en gångs skull har kommit med lite småinlägg under dagen.
Ikväll har jag varit på fotbollsträning och idag spelade vi faktiskt elvamanna (spelar sjumanna i vanliga fall) mot Carinas tjejer som är mellan 13-15 år tror jag. Var lite ovant med det stooora målet men jag hade inte så fullt upp ändå eftersom brudarna i mitt lag spelade så jäkla bra! Det är synd och skam att vi inte har ett riktigt elvamannalag i den här byn med så många bra spelare!
Lyckades trots overksamheten få en svullen högerfot. Vet faktiskt varken hur eller när det hände men svullen är den. Ska väl inte vara någon större fara på taket. Vi har inte match förrän om tre dagar.

Har hunnit att kolla på Dallas också. Tycker att serien är helt ok som tidsfördriv och JR:s repliker är lika klockrena som alltid...

Nu är jag piggelin såklart (som vanligt efter träning) så jag avslutar dagen med lite Songpop och annat slösurfande. Sleep tight:)

Inga kommentarer: