söndag 19 augusti 2012

Sommarens sista suck?

Herregud vilket underbart väder det har varit idag! Är som sagt jävligt tacksam över att jag inte har varit alltför bakfull...
Hade lovat Angelina att vi skulle åka ut till Sommarvik och bada i poolen om solen sken och det gjorde den ju med besked.
Sagt och gjort och vi hade några fina timmar där ute.


Kanske sista gången den här sommaren man kan njuta av värme och sol så det är bara att njuuuta...


På hemvägen hoppade vi in hos Bittan och fick kaffe (första underbara koppen för dagen) och glass. Inte dumt alls...

Sen har jag naturligtvis bakfyllestädat litegrann. Måste alltid ta ett ryck när jag har varit utpå kvällen före:) Psykiskt det där:)
Hade lite planer på att ta en golfrunda men det blev inte av. Kanske lika bra. Fan vet om jag hade orkat det...

Hur har det gått med LCHF:andet den här helgen då? Inget vidare är svaret. Hade som vanligt goda intentioner men de försvann ganska fort på festen igår:) Drack visserligen sockerfria drinkar och low carb-öl men det slank allt ner några "vanliga" öl också...
Dagens födointag ska vi inte ens knysta om...Blir spännande med vägning imorgon bitti i Höstutmaningen...eller inte...Jaja...Ny vecka, nya tag. Som sagt. Det är inte ofta jag är på fest och nu kan det dröja tills nästa gång. Har gott om tid att vara duktig....

Imorgon ska jag med Angelina på första riktiga dagen i förskoleklassen. Det blir nog lite spännande att träffa den "riktiga" klassen även om hon redan har gått på fritids i två veckor och är ganska hemtam vid detta laget. Stefan har en dag kvar på lovet för de börjar inte förrän på tisdag. Sen börjar morgonhelvetet igen...

Nu ska jag snart parkera mitt huvud på kudden för jag behöver nog någon extra timme sömn inatt misstänker jag.
So long




Inga kommentarer: