söndag 19 augusti 2012

Sommarens bästa fest...

...var vi på igår i Årjängsparken. Så jäkla hellyckat var det! Massa roligt folk, massor av musik och sång, brännbollspelande, god mat, tal och ett helsickes drag fram till halv fyra på morgonen. Gissar att kanske inte alla i området runt parken uppskattade vår skönsång vid den tidpunkten;)
Ett stort tack till Peter och Caisa för inbjudan:)

Hade verkligen laddat för denna fest och var rejält partysugen. Blev därmed också ganska så dragen men det bjuder jag på. Inte ofta det händer...Jag är däremot tacksam över att det finns både Ipren och Resorb som hjälp såhär dagen efter annars hade jag varit typ död idag med tanke på alkoholintaget och att vi inte lade oss förrän framåt halv femtiden imorse....

Som vanligt när jag är på något kul så hinner jag liksom inte med att fota det hela men lite bilder kan jag bjuda på i alla fall....

Jag håller på och gör mig iordning innan festen...

Kvällens outfit. Fick äntligen använda Koola Anna-tunikan som jag köpte vid midsommar....

Två av mina bordsgrannar, Susanne och Jonas...

Charlotte var också där såklart...



Väldigt mycket folk var på plats...

Vi sjunger för kvällens huvudperson

Peter får svara på lite smått pinsamma påståenden om sitt förflutna...

Grabbarna Grus kickar igång musikunderhållningen...


Barnen bjöd också på skönsång...

Sent på natten dök Kenneth upp och drog några ACDC-låtar vilket var uppskattat:)

Jävligt kass bild men den beskriver känslan rätt bra:)
























Inga kommentarer: