onsdag 22 augusti 2012

Seg, svettig och trött


Sitter här efter middagen och är minst sagt seg och trött. Har varit det hela dagen (förutom någon timme imorse). Kanske beror på den tunga, varma, fuktiga åskluften som har varit hela dagen. Har svettats som en gris idag och jag ångrade bittert att jag tog på mig jeans till jobbet idag. Skulle ha passat bättre med en kjol tror jag. Jag gillar värme i allmänhet men sådan här kvävande luft gillar jag INTE. Min kropp mår inte bra av det helt enkelt. Huvudet känns tungt och det känns som om hela jag sväller upp. Mina fötter och vader öker flera centimeter i omkrets tror jag.

Om drygt en timme är det dags för fotbollsträning om det nu blir någon idag. Verkar som om det blir lite manfall så vi får väl se. Det har precis regnat som fan och de mörka molnen är inte borta än så det kommer säkert mer. Jag får väl pallra mig dit så får vi se hur det blir...

Nu ska jag ta den dagliga rundan ner i tvättstugan...suck! The neverending story...

Inga kommentarer: