tisdag 14 augusti 2012

Aj som fan

Vaknade lite brutalt idag kan man säga. Igår slog jag i ankelkulan (eller vad det nu heter) rätt ordentligt på jobbet så nu är den ganska så svullen och fin. För en halvtimme sedan sparkade Angelina till den rätt hårt (i sömnen, inte med flit) och då vaknade jag ganska så snabbt kan jag lova;)

Ska ta mig tid att fixa frukost idag för igår blev det ingen riktig middag. Då brukar jag bli ganska så hungrig dagen efter.
Första dagen på utmaningen gick fint. Jag har ju varit tillbaka i LCHF-trallen i några veckor nu så jag hade inte trott något annat heller...

Peter gick med en överlycklig Angelina på cirkus igår kväll och jag blev lite oväntat klar tidigt på jobbet så det blev lite fotbollstränande också. Hade inte tänkt att gå egentligen men det var skönt att jag kom iväg ändå. Det är lika kul varenda gång och nu närmar sig höstpremiären med stormsteg.

Nu ska jag snart iväg på jobb och sen ikväll får jag besök av K. och vi ska gå igenom en massa administrativa grejer som har med gymnastikföreningen att göra. Ska ju lämna över allt sånt nu och det ska bli en fröjd.
Sen ska jag ut på dagens löprunda är det tänkt. Tror att det var åtta kilometer distans på schemat.

Inga kommentarer: