söndag 12 februari 2012

Underbara vinterdag

Det är inte så ofta numera jag gillar vintern men idag har det varit en alldeles fantastiskt skön vinterdag. Bara någon enstaka minusgrad, lite lagomt med snö och strålande solsken. Bestämde mig för att dra med Lina på en liten picknick uppe vid Katjärn dagen till ära och vilken trevlig eftermiddag vi fick!

Passade på att fota en gammal folkracebil på vägen upp. Härliga de där bilarna tycker jag:))

Det är en ganska så dryg backe upp till Katjärn men det var inget klagande från Linas sida och såhär fint var det när vi kom fram!

Mitt lilla gosetroll!

Njuter i solen!

Kaffet var förstås med men termosen som jag hade det i lyckades jag inte få tillräckligt ren (det stod gammalt kaffe kvar i den) så det smakade kaffe med en äcklig eftersmak av mögel...inte så nice...tur att det snart kom trevliga människor och gjorde oss sällskap och bjöd på gott kaffe:))

Close up

Som sagt...snart fick vi trevligt sällskap av både vuxna, barn och hundar och Lina fick fullt upp...

Vackert...

Lite racing med fyrhjulingar:))

En trevlig spontanpicknick helt enkelt och nu har man väl fått sin beskärda dos av frisk luft idag i alla fall...











2 kommentarer:

Lchf livet för Gottelisa sa...

Så fina bilder i det underbara vädret. Solen värmde gott idag. Ha det bra kram Tanja

Mamma sa...

Vilka härliga bilder. Finns inte Thailand i värden som går upp mot solen här hemma när den börjar värma på våren