onsdag 18 januari 2012

Något att se fram emot

Ojsan vad skönt det var med sovmorgon idag. Tyckte Lina också för hon är inte vaken än:))
Har gjort mig en supersmaskig omelett till frukost med skinka, cheddar och tomat. Lovely!
Nystarten med LCHF har gått över förväntan dessa två första dagar och jag gjorde nog rätt i mitt antagande att jag hade bundit en del vatten under flygresan för jag har redan tappat två kilo.

Igår kväll hjälptes jag och Peter åt att få bort alla tomtenissar så nu är det bara julgardinerna kvar! Ja man brukar ju alltid glömma någon som jag har ställt på något suspekt ställe efter ett halvår men det märks:))
Satt och kikade lite på nya gardiner igår kväll för det skulle verkligen behövas för att piffa upp lite här. När jag köper nya gardiner så brukar det ju bli julgardiner men det är ju "vanliga" gardiner som behövs mest! Jag är så trött på de gamla så jag vill spy men jag får väl sätta upp dem så länge tills jag får tummen ur...


Det ska väl erkännas att det är lite deppigt och ångestframkallande att komma hem såhär från en underbar utomlandsresa och ha så mycket kvar av vintern framför sig. Därför är det bra om man har något att se fram emot och det har vi nu. Igår bestämde vi att vi ska åka på båtmässan i Göteborg om två och en halv vecka tillsammans med J. och S. Helhelg i Götet utan kids och kolla båtar gillar jag ju faktiskt. Ska bli superkul!

Idag blir det jobbande hela dagen lång och ikväll måste jag lägga upp Athleticpasset tills imorgon så då blir det väl lite träning också....men nu måste jag verkligen väcka Angelina annars får vi väldigt bråttom!
Ha en skön dag:))

Inga kommentarer: