fredag 13 januari 2012

Längtar efter lite träning

Ja förutom att det har blivit en hel del spatserande under den här resan så har jag inte besökt gymmet en enda gång på hela tiden (skräll!) och jag kan inte ens skylla på att jag inte har haft tillgång till det för det har jag på varenda hotell vi bott på...Nu börjar det suga rejält i träningstarmen och det första jag ska göra när jag kommer hem är att lägga upp ett cardiopass. Hann att fixa musiken innan jag for men inte själva passet så jag antar att jag får ägna hela söndagen åt detta eftersom jag ska köra pass på måndag redan. När detta är avklarat så måste jag lägga upp ett Athleticpass också men det ska bli riktigt kul för nu är jag rejält taggad. Gissa om jag kommer att ha träningsvärk första vecka och jag antar att konditionen också kommer att vara helt kass men det ska vi snart råda bot på!

Inga kommentarer: