måndag 28 november 2011

Monday morning

...och jag skulle ljuga om jag sa att jag vore pigg...men men...bara att ta nya tag. Angelina har sovit ( med undtantag av litet matintag vid halv ett inatt) sedan klockan sex igår kväll så hon var nog ännu tröttare!

Nu är det jobb som väntar som vanligt och ikväll blir det cardio plus att jag lite snabbt ska lägga upp och träna in ett steppass tills imorgon när jag ska vikariera för Camilla. Slapp i alla fall att träna igår för Å. kom som en räddande ängel och hoppade in:)) Hade i och för sig varit välbehövligt att träna efter denna helg men det var ganska så skönt att ta det lugnt också. Hela veckan har ju varit extrem och jag har inte sovit värst många timmar...
Var ute en sväng på julskyltningen och kollade. Tog en fika på cafét och sen blev det soffan hela kvällen. Hann att se två filmer innan det var läggdags.
Nu ska jag försöka väcka kidsen och det kan vara en nog så stor utmaning en måndag morgon:))
Ha en bra dag

Inga kommentarer: