fredag 25 november 2011

Dag 4

Ja dagarna bara svischar förbi som vanligt och än så länge så funkar det här med utmaning hur bra som helst. Får se vad vågen säger imorgon...Är lite stressad just för tillfället och det är ju inte så bra för viktnedgången. Sen har det blivit lite för lite mat kanske i två dagar men å andra sidan har jag inte varit hungrig och varför äta då?? Ikväll blev det dock lite knas för jag hade sparat köttfärslimpa för att äta efter träningen men hittade kattskrället uppe på bänken med nosen i min mat och då kände jag mig inte direkt sugen...Därför åt jag en morot för jag orkade verkligen inte fixa till något annat vid den tidpunkten...Annars har jag faktiskt inte haft sötsug alls idag och det är ju alltid ett extra plus...

Dagens matintag:
Frukost; Ingen riktig utan åt lite räkor och ostskivor på stående fot, kaffe förstås...
Lunch: stekt ägg, hamburgare, dressing, lite räkor med saffransaioli och några skivor Västerbottenost
Middag: äggröra och 3 baconskivor
Kvällsmat: 1 morot

Träning: 90 minuter Athletic func

Inga kommentarer: