lördag 29 oktober 2011

Så var det helg igen...


Då var den här för min del något rumphuggna arbetsvecka slut. Två och en halv dag bara. Alldeles lagom...hehe...Idag var det dessutom ganska så lugnt utom en timme mitt på dagen så vi var klara i hyfsad tid Lotta och jag. Skönt!
 Nu har jag strandat med röven i soffan och ska bara ta det lugnt. Ska fixa litegrann här på bloggen medan Peter lagar middag....fin arbetsordning tycker jag;)) Egentligen skulle vi gått till hotellet ikväll för lite bowling och middag men det var fullbokat. Nåja...det kommer väl fler tillfällen och i ärlighetens namn så är det inte helt fel att softa hemma heller när man inte är helt pigg. Men det blir bättre och bättre i alla fall. Tror inte att det ska vara några problem att köra cardiopass imorgon kväll.

Fick låna "The Reader" av min schyssta arbetskompis L. idag men oddsen att Peter kommer att sätta sig och titta på den med mig är lika med noll så jag får nog spara den till en annan dag. Förresten är det nog lika bra om jag får sitta och snyfta ifred:))
Får bli något annat istället....

Önskar er alla en trevlig fortsättning på lördagen...Glöm inte att vrida tillbaka klockan inatt!! Härligt med en timme extra sömn!

Inga kommentarer: